Alltid roligare att göra andras grejer, om det nu är diska hos andra eller måla andras modeller... spendera andras pengar är rätt kul med.
lördag 17 mars 2012
fredag 16 mars 2012
söndag 11 mars 2012
lördag 10 mars 2012
fredag 9 mars 2012
torsdag 23 februari 2012
onsdag 22 februari 2012
Bunkern börja ta form
Nu har man målat väggarna i bunkern och det känns som ett jobb värt att göra, väggarna som var i orange & rosa stal massor med ljus och rymd i rummet och dom fast installerade trähyllorna tog mer än vad dom gav utrymme.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)