Wohoo... kommer passa bra i bunker bokhyllan. :P
torsdag 23 februari 2012
onsdag 22 februari 2012
Bunkern börja ta form
Nu har man målat väggarna i bunkern och det känns som ett jobb värt att göra, väggarna som var i orange & rosa stal massor med ljus och rymd i rummet och dom fast installerade trähyllorna tog mer än vad dom gav utrymme.
lördag 16 april 2011
Garaget.
Efter att ha rivit källaren och en vecka Kina var det dags att ta tag i ett av dom för mig viktiga utrymmen, Garaget.
Den gamla Grön/röda färgen höll inte måttet och gav inte nog med ljus så vit fick det blir, kanske blir halva väggen från golvet grått när golvet målas senare.
Den gamla Grön/röda färgen höll inte måttet och gav inte nog med ljus så vit fick det blir, kanske blir halva väggen från golvet grått när golvet målas senare.
tisdag 15 mars 2011
Då var det dax!!!
Då har man nycklarna i handen och ska börja detta äventyr som fastighets ägare.
Tänkte blogga om byggande och förändringar, mest för min egna skull.
Tänkte blogga om byggande och förändringar, mest för min egna skull.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)